Tidak perlu bersusah-payah, buang masa dan berpenat lelah semata-mata untuk membeli attar yang anda cari. Beli saja disini. Harga sama dengan harga dipasaran luar. Bukan saja dipakai sewaktu solat atau ke majlis-majlis ugama tetapi sudah menjadi trend kini ianya dipakai dimana-mana saja. Ini minyak attar yang asli, bukan yang telah dicampur dengan pencair yang harganya dipasaran RM5 sebotol.

Cara Membuat Bayaran

Sila buat bayaran ke akaun : Maybank : 164034257687
Setelah bayaran dibuat, sila email ke attarperfume@gmail.com dan berikan maklumat seperti berikut : Nama, RM, No. H/P dan Nama Attar : (Sudin, RM15, 012#######, Juba)

Pesanan anda akan dipos selepas 1-3 hari bayaran diterima dengan menggunakan pos laju. Nombor track akan diberikan kepada anda melalui sms ataupun email.

24.9.12

ATTAR GAHARU, AL-REHAB, ARAB SAUDI








RM25 (RM20 + RM5 Poslaju)

Attar Gaharu (Minyak Wangi Gaharu)
Size : 6ml
Minyak attar keluaran Al-Rehab, Jeddah, Arab Saudi
Add to Cart

1 comments:

Saya sangat berterimakasih banyak kepada aki wono atas bantuan dana ghaibnya dan saya tidak pernah menyanka kalau saya bisa mendapatkan uang sebesar 970 juta,berkat bantuan aki saya bisa melanjutkan bisnisku lagi dan saya tidak pernah menyanka kalau ini benar benar nyata karna sudah banyak paranormal yang sudah saya hubungi dan saya datangi,itu tidak pernah membawakan hasil bahkan uang saya habis dibawa lari sama mereka dan cuma aki wono saja yang membawakan hasil kalau anda mau di bantu silahkan hbg aki wono di nmr 085-320-535-559...aki wono juga bisa mengeluarkan angka togel yg di jamin 100% tembus seperti 4d 5d 6d angka dari aki betul-betul tembus karna sya udah buktikan aki juga punya minyak gaharu asli terimakash

Post a Comment

Product Description

Product Safety